Verzendbeleid

Het vertrouwen en de tevredenheid van onze klanten zijn erg belangrijk voor ons. Uw bestelling betekent veel voor ons. Daarom bieden wij voor elk artikel veilige en betrouwbare bezorgopties. Bestellingen van Brandom worden verzekerd verzonden met DHL en DPD. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u per e-mail een track & trace-nummer.

Verwerkingstijden Verpakt en verzonden: Binnen 1 werkdag. Levertijd: 7-14 werkdagen.

Volg uw bestelling Volg uw bestelling eenvoudig met onze geavanceerde live-trackingsoftware met de geschatte leverdatum op basis van uw bestelnummer, e-mailadres of trackingnummer: u beslist!

Wij streven ernaar om het bestel- en leveringsproces voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Hieronder leggen wij uit hoe uw bestelling wordt verwerkt en geleverd.

Bestellen bij Brandom  is zo eenvoudig mogelijk. Eerst moet u naar de productpagina gaan en het gewenste product aan uw winkelmandje toevoegen. Klik hiervoor op de zwarte knop ‘In winkelwagen’. Hierbij is het belangrijk dat u controleert of u de juiste varianten heeft geselecteerd. Als alles in orde is, klikt u op het veld 'Doorgaan naar afrekenen'. Op de informatiepagina dient u de juiste adresgegevens in te vullen. Controleer of alle gegevens correct zijn. Zodra u deze informatie correct hebt ingevuld, kunt u op de knop "Doorgaan naar verzending" klikken. Op de pagina ‘Verzending’ heeft u de mogelijkheid om de door u ingevoerde adresgegevens te controleren. Er wordt tevens op gewezen dat elke uitzending geheel gratis is. Als blijk van onze waardering voor onze klanten, nemen wij altijd de verzend- en leveringskosten voor onze rekening. U kunt nu doorgaan door te klikken op het veld "Doorgaan naar betalen". Wat de betalingsmogelijkheden betreft, kunt u kiezen uit verschillende betaalmethoden. Bij Lumande.ch zijn alle betalingsmogelijkheden SSL-gecodeerd, zodat u altijd kunt vertrouwen op een beveiligde betalingsomgeving;

  • Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
  • PayPal

Zodra u de juiste betaalmethode heeft geselecteerd, klikt u op het veld 'Bestelling voltooien'. U wordt dan doorgestuurd naar de door u gekozen betaalmethode. Volg de instructies op deze pagina om uw bestelling te voltooien. Mocht u onverhoopt problemen ondervinden met uw bestelling, dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen.

Verzending van uw bestelling Heeft u de perfecte look of accessoire op onze website gevonden? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden. Om een eerlijke prijs voor onze producten te kunnen rekenen, hebben wij besloten om pakketten in grote hoeveelheden te verzamelen en in één keer te verzenden zodra een bepaalde minimumhoeveelheid is bereikt. Wij hopen op uw begrip en bereidheid om ons te helpen een betere en gezondere wereld te creëren.

Annuleren niet mogelijk

Houd er rekening mee dat annuleren niet mogelijk is nadat de bestelling is geplaatst. Wij verwerken bestellingen direct om een snelle levering te garanderen. Controleer daarom uw bestelling zorgvuldig voordat u deze bevestigt.

Beleid voor afgewezen pakketten

Wanneer de klant een bestelling plaatst, gaat hij akkoord met onze verzend- en retourvoorwaarden. Indien een pakket bij levering wordt geweigerd, zijn de volgende kosten van toepassing:

  1. Heropvulkosten: Standaard worden heropvulkosten in rekening gebracht van 15% van de orderwaarde , met een minimum van € 15 ,-. Indien 15% van de orderwaarde minder dan € 15,- bedraagt, wordt er € 15,- in rekening gebracht. Indien 15% meer bedraagt dan € 15,-, dan wordt dit bedrag gehanteerd.

  2. Kostenverrekening: Deze kosten worden in mindering gebracht op het te vergoeden bedrag of, indien van toepassing, apart in rekening gebracht.

  3. Uitzonderingen: Indien de afwijzing het gevolg is van een fout van onze kant, zoals: B. verkeerd geleverde of beschadigde goederen, dan worden er geen kosten in rekening gebracht. In deze gevallen bieden wij u kosteloos een vervangend product aan of versturen wij de bestelling opnieuw.


Heeft u nog vragen? Om er zeker van te zijn dat uw bestelling vandaag nog wordt verzonden, kunt u het beste per e-mail contact met ons opnemen. Ons serviceteam adviseert u graag over de juiste oplossing. Snel en 7 dagen per week: Support@brandom.store